2014/02/08

海鮮燴意大利飯 (附食譜)

冬天除咗會諗起中式有味飯(即係煲仔飯)之外, 食意大利有味飯(即係Risotto)都係一個好好既選擇呢. 謝菲係Risotto既捧場客, 雖然莎拉整Risotto既次數唔多, 但係每次佢都話好好味, 真係整幾多就食幾多架. 另一個鐘意整Risotto係簡單, 因為一煲過, 方便我地呢啲要湊小朋友既媽媽呀. 
只係得Risotto就真係單調咗少少, 所以加啲蝦仁就豐富好多啦. 

2014/02/06

18th & 19th month成長之路

因為一月頭時, 陶寶B病了幾日, 所以都無時間及心情去寫18th month成長之路呢, 唯有兩個月堆埋一齊啦.
體重及身高
18個月時返健康院打針時磅過有11.15kg(約24.5lbs), 介乎在75%的生長線, 滿意滿意!!! 前一排大減價時, 莎拉瘋狂咁買定好多衫俾陶寶B, 估唔到佢實際現時18個, 但莎拉就已經買3T Size啦, 因為而家陶寶B已經著緊2T, 唔買大啲點得呀.

2014/02/04

恭喜發財賀馬年

恭喜發財, 恭喜發財!!! 恭祝各位Auntie, 姐姐新年快樂, 身體健康!!! 
莎拉祝各位未結婚既就愛情得意, 早日派利是!!
而結咗婚既就快啲生個馬仔馬女, 下年帶埋BB收利是!!
祝各位BB, 小朋友就身體健康, 聰明拎利, 笑口常開!!!

呢個假期, 莎拉由年廿九開始放假一直放到年十一, 呢十多日莎拉就自己湊返陶寶B, 所以不斷帶陶寶B周圍去呢, 遲啲再同Share呀!!