2013/12/28

聖誕cupcake (附有食譜)

之前提過莎拉迷上整cupcake既其中一個動力就係因為聖誕party想整啲特別既食物招呼吓朋友們. 食譜主要係在網上左搵右搵, 最後就用咗呢個朱古力cupcake食譜! 而家同大家share吓, 襯呢兩日假期可以整吓cupcake嘆加杯coffee嘆一嘆, 簡直係perfect match呀!

2013/12/27

Merry christmas

今年係陶寶B既第二個聖誕, 大個仔已經可以陪媽媽食聖誕餐, 仲食埋蛋糕添!!! 

祝各位有個Warm and sweet既聖誕節!!!

2013/12/10

迷上cupcake

繼迷上整麵包之後, 莎拉近來又戀上整Cupcake, 真係"幣架火"啦. 點解會突然之間挑起條筋走去整cupcake呢?!!! 因為就快到聖誕節啦, 今年家中會搞2個party, 所以就想整聖誕cupcake嚟招呼吓朋友呀, 上年專登買啲christmas cupcake一啲都唔平(C9本色又再出現!!!!), 所以不如今年就試吓自己整呢. 
莎拉真係N年無整Cupcake啦, 以前就算整都係沒有icing果種呢, 所以玩唧花都係第一次呀! 經過第一次既唧花practice之後, 莎拉就好似迷上了唧花呢個小玩意, 接下來既整個星期就狂上youtube睇video學唧花, 睇咗就當然要實習一吓呢, 今次就試咗個雙色唧花, 好靚呢!!!!!

2013/12/06

小陶上番禺

2013/11/9
呢個Weekend有個特別任務就係同太公公慶祝89生日, 所以星期六就一早出發上番禺啦. 上一次返大陸時陶寶B才7個月, 仲要係搭船返去, 而今次就係搭巴士, 莎拉對陶寶B能否忍耐長達差不多3小時既車程有啲疑問. 
早上搭9:30am車, 上車前仲係好似未瞓醒, 成個檬檬豬咁! 開車後, 出奇地陶寶B就好乖乖咁自己望吓車外既風景自娛成個鐘. 好快就到咗深圳灣快快腳就過關呢, Yeah!! 上半part既車程係成功既!!!! (呢位小朋友好不滿莎拉影佢相!!!)

2013/12/04

我們的第15個年頭

Dearest B, 
與你一起已踏入第十五個年頭了, 如果換了係結婚週年的話, 15週年係叫水晶婚(crystal), 喻意晶瑩而通透, 純樸無瑕及不易破. 

2013/12/02

復古型小綿羊行李箱 - skoot case

莎拉又有BB新玩意啦, 登登登登,,,,,就係小朋友既復古型小綿羊行李箱啦!!!!

其實之前都一直有打算買個小朋友既行李箱俾陶寶B, Trunki及SkipHop都係大路牌子. 不過莎拉唔係太鍾意Trunki啲公仔. 而SkipHop既pattern得意, 不過就只可以拉無得座, 所以兩個都唔係最想要呢.