2013/10/22

西九龍海濱長廊甩轆遊

話說星期日本來想去沙田同陶寶B踏吓單車, 但因要同家人飲茶, 所以唯有改Plan搵啲近市區既地方玩啦. 之前聽聞西九龍海濱長廊有單車可以租, 咁上網Search過, 間單車鋪係6月份時仲係度, 咁應該沒有問題啦. 飲完茶就搭的士過去西九啦!

2013/10/16

再嚟Homemade Pizza

估唔到莎拉出咗個兩篇有關麵包機整既麵包blog之後, 就"鳥"起大家條筋呢!!! 哈哈哈, 等莎拉加多兩錢咀頭, 出多啲post, 導吓大家買部麵包機先(莎拉正一係魔鬼媽媽呀!!!!) 
麵包機除咗可以整麵包之外, 仲可以整埋pizza添, 因為麵包機有麵團模式, 分別係麵包, 薄餅及餃子. 莎拉整造型麵包就係用麵團模式, 所以今次就試用佢既麵團模式既薄餅mode. 
其實莎拉都明白整麵包及pizza既麵團係唔一定專要麵包機, 當然自己人手去搓都可以, 但係用麵包機就可以代勞攪粉及搓麵團呢啲工序. 自己整pizza當然係自己想食咩就落咩料啦. 平時出去食pizza永遠都覺得啲料唔夠多cheese太少. 嘩!!!今次莎拉呢個自家製pizza就落足料, 有pepperonic, 洋蔥及加咗勁多mushroom, 勁多cheese(仲要係3種cheese), 焗既時候全屋都係cheese既香味真係wonderful. 200C焗18-20分鐘就有新鮮熱鬧香噴噴既Pizza食, 其實真係好方便. 

2013/10/12

BB Party慶中秋

之前都一直有同一班2012-7月油尖旺區既媽媽自己閒時自組playgroup, 而今次就再下一城, 搞咗個迷你party慶中秋啦.

因為都有成10多個大人加8個BB, 所以就係觀塘Comma Party 租咗個party room 3小時啦. 之前係facebook都見到有comma party, 仲好似呢期好興呢.

2013/10/09

迷上整麵包(附有湯種法食譜)

自從莎拉用咗一個極大既理由(整健康麵包俾陶寶B食)而成功說服自己及謝菲買部P牌麵包機之後, 莎拉就未試過再買麵包啦. 因為如果食過自家製既麵包之後, 真係食唔返轉頭啦, 鬼咩食過好嘢點可以食番差既呢. 所以自此之後就迷上整麵包啦, 莎拉就差唔多每兩至三日就整一次麵包. 起初跟說明書內既麵團份量, 但係麵包放多二日就會變得好乾, 所以就試加湯種整麵包, 出嚟效果真係鬆軟好多呀. 另外自己整麵包可以加啲小麥粉代替部份高筋麵粉, 咁就可以食得更加健康啦.
平時買麵包時見到不同既麵包造型, 睇就以為好容易, 但原來自己動手整時就先知一啲都唔容易, 真係要練習多啲整多啲先可以呀.

2013/10/05

挑戰造型麵包

試咗用麵包機整咗幾次焗方包之後, 開始有啲悶啦, 而麵包機既另一程式就係整麵包麵團, 所以可以試一試呀. 整麵團程式大約1小時, 之後就要取出麵團分出10份再待15分鐘待鬆弛才可以整造型及包涵. 第一次整造型麵包, 當然係整啲容易準備既涵料, 最簡單既莫過於腸仔包及吞拿魚包呢. 

2013/10/04

陶嗲嗲生日

又一年啦, 今年謝菲生日本來想放底陶寶B, 二口子去嘆個Buffet, 但點知謝菲生日當日有啲感冒呢, 所以臨時改咗plan, 簡單啲不如去食燒肉啦, 諗起公司附近有牛角, 原來從來都未試過, 不如近近地就食呢間當慶祝謝菲生日啦.