2011/07/30

Yahoo Blog升級?! 都係做定備份先!

呢2日, 見到blog既板面, 頂頂多咗一行Yahoo Blog既 notice, 就係Yahoo blog會升級!!! 一見到咁既情況, 就search 吓啲comment, 就見到blog友話因升級而唔見咗部份內容! 唔係呀?!!!咁大鑊, 都係自己back-up定先好, 如果唔係我呢2年寫既嘢就附諸流水啦!!! 希望Yahoo Blog升級唔係我所諗得咁差啦, 希望到時唔好唔見晒我個blog友list啦同我啲網誌啦!


見到blog友Louisa教人點樣做back up, step by step 好清楚, 我跟住整都無問題, 而家已經back up晒啦!


下列全篇引用自Louisa大件事!網誌備份教學!!!


大件事!!!大件事!!!

Yahoo Blog 將會全面升級!

(老實說..都唔知係升級定降級?)



大家睇唔睇到blog上面加左個新box呢??




大家可以CLICK入去睇下相關資料..



升級已經事在必行..

雖然YAHOO BLOG聲稱會將原有的所有網誌轉到新BLOG上..

但大家都知道YAHOO BLOG的信用程度一向等於零..

以防升級既的時候會唔見左某D POST..





大家記得將個BLOG BACK UP呀!!!


----------------------------------------------------------------------------------------



由於好多BLOGGERS都詢問我如何備份..短時間內我打了以下的教學..

梁老師出馬...請各位同學留心聽書



在網上SEARCH「網誌備份」相信已經有很多教學了..

如果跟著以往的教學..相信一定會遇上相容性的問題..

即是Firefox 5.01 與 little 5.4 不相容..不能安裝等問題..



花了數小時的研究...我找到了解決相容性問題的方法..

(這是我花了很多時間..才研究得出的方法..

請專重別人..請勿任意轉載 或 請使用引用...註明出處)



Step 1    下載Firefox







Step 2    安裝Firefox




Step 3    下載Add-on Compatibility Reporter 0.8.7





Step 4    開啟firefox..將Add-on Compatibility Reporter 0.8.7 直接拉入firefox內(如圖)




Step 5    將Add-on Compatibility Reporter 0.8.7 成功拉入後..會出現安裝畫面(如圖)..please click「立即安裝」




Step 6    安裝完畢後,需時大約2-3秒,重啟Firefox..出現如圖畫面..即表示成功安裝了..




Step 7    下載 little0.5.4.xpi..(註:如有新版本,請安裝新版本)..





Step 8  將little0.5.4.xpi 直接拉入firefox內(如圖)

多謝miss angiebaby™提醒:記得要開FIREFOX..然後進入自己既BLOG..才將little0.5.4.xpi 放入




Step 9    安裝完畢後,需時大約2-3秒,重啟Firefox..




Step 10   Click左上角 橙色LOGO的「Firefox」→「選項」→「附加元件列」




Step 11   完成後會發現右下角出現了一個「小」字,將Firefox 拉細(如圖)




Step 12   CLICK「小」字一下..會發現它的旁邊會出現一個小小的視窗..

在視窗上RIGHT CLICK  →「移動」




Step 13   移動後會發現視窗寫上「網誌備份」..CLICK「網誌備份」




Step 13   之後會成功出現「網誌備份」的視窗(如圖)




Step 14   選擇「瀏覽」,選擇儲存路徑(註:由於檔案較大..請確保有足夠的儲存空間)

然後CLICK「備份」!




Step 15   之後應該會出現一個「下載」的視窗(如圖)..那麼你的電腦正在乖乖地替你備份了...




正個備份過程需要的時間是因應你的網誌多少來決定..

所以大家有心理準備這段時間最好不要發表網誌..以免有BUG的出現!!



(經試驗後...已升級到新版的BLOG是不能用這個方法備份的!)



終於完成了整個教學..希望幫到大家啦!!!

2011/07/29

點解婚後仲要買婚禮雜誌呢?!

點解婚後仲要買婚禮雜誌呢?!!!!
咪因為我同謝菲有相登咗係今期"婚禮"雜誌既72婚禮錄像師及攝影師專訪內呀! Luva Production揀咗我地其中1張pre-wedding相(我打謝菲個張呀!!!)同wedding day既其中1張相放係佢個專訪入面呀!

2011/07/27

Wedding vendor review - Muse Muse(婚禮攝影-Film)

差唔多寫到既商戶評分既尾聲啦! 呢一Part, 我決定要分Film & Photo來評分!


Muse Film


**************************************************


商戶: Muse Muse Wedding & Portrait Photography


評分: 5分  (最高5x)


**************************************************


揀選photographer, 自己除了影相個part重視之外, video都我另一個好重要既要求! 而選擇Muse Muse都係因為俾佢啲same day edit既片給引, 而起初都爭扎咗好耐, 因為佢既價錢係絕對out晒我預計既budget($32XXX-5個Crew), 我諗除咗酒席係第一最大婚禮既開支, Muse muse可以話係第二位. 謝菲係婚前都唔係太知個真正價錢(當然事後就已經知啦!).


當晚即時睇番個same day edit既時候, 連謝菲都話好既時候, 真係放心晒, 沒有揀錯!!! 所有朋友及親戚都覺得當既same day edit好正, 咁都安樂啲!


自己對當日既video非常滿意, 而出嚟既效果絕對係自己想要既嘢, 舊錢都無點洗錯!


除了當日既既same day edit, 之後同樣收到全日既video及另一個 highlight video (其實係早上既同same day edit相若, 只係多咗晚上既精華片段). 哈哈哈, 真係好似當睇movie咁, 乖乖地座定定睇晒成個全日video, 足足1hr45min呢!!!!



http://youtu.be/6SdjqRsLhqo



http://youtu.be/qw4DyDqkClA


網址:



相關文章:



2011/07/26

簡單早餐-碎蛋三文治

自從結婚之後, 就開始差不多每星期有4日都為謝菲準備早餐, 自己整可以健康啲, 可以控制到個食量, 如果唔係好易番肥呢.

我當然唔係一早起身返工前準備個種啦(我未去到呢種賢妻既Level), 而我只係前一晚準備好pack好晒, 等佢可以帶返公司食.

近來就好鐘意整碎蛋三文治, 簡單又健康, 當然緊記唔可以日日食呀, 如果唔係膽固醇實爆quote!

2011/07/25

潮州糖水-合成糖水

每次同朋友係九龍城食完晚飯, 都一定要留肚去食甜品 (一向做人既宗旨係飯可以唔食, 甜品唔食就唔得!), 而九龍城除咗有好多高級既Pastry shop之前, 都仲有好多傳統嘢,而合成糖水就係我其中一個中式傳統選擇!

2011/07/24

貓貓都想食雪糕

呢個星期又熱番啦, 最正一定係睇住電視食雪糕啦! 家中既貓貓, 每當我地食任何奶類既食品, 佢都好敏感, 一聞就聞到奶味, 佢就會好進取, 好似狗咁樣走埋嚟, 想搶嘢食, 其實我真係覺得佢係貓身狗心呀! 佢啲動靜同doggy無分別呢!




我已經影低佢極為食既證據啦! 真正既為食貓呀!


2011/07/23

火辣辣-譚仔雲南米線

每次Weekdays出去尖沙咀做Facial, 都會忍唔住心思思同謝菲去寶勒巷果間譚仔雲南米線, 真係好似會上癮咁樣!
莎拉真係一個好鍾意食同好食得辣嘢既人(萬一第時有BB都唔知點忍口), 點辣都面不改容, 相反, 謝菲一食辣就會流晒汗呢.

2011/07/22

夏水禮

一早book咗架游艇, 當成班朋友仔十分期待呢個"夏水禮"既時候, 點知上個星期日日都陰天落雨, 每日都望實個天氣預告, 星期日既天氣會係落雨呀,,,唉,,,,,,, 點算好呢, 唔係咁黑仔呀, 唔通連個天都唔鐘意我?!!!
真係奇蹟呀, 星期日當日一滴雨都無, 仲有啲太陽呢, 真係大叫好彩呀!!!! 唔通係我地呢班頑童既念力, 連個天都Feel到, 所以俾一日天晴我地?!

2011/07/18

木糠布甸(附有食譜)

前兩日見到Blog友仔小飛俠既木糠布甸, 就挑起條筋想星期六整呢個甜品, 食住嚟睇會笑到甩轆既香港先生.

呢個甜品之前每次去澳門都會食, 原來真係好容易整架, 真係想食一啲都唔難. 最Surprise係, 謝菲話我近來整既咁多款甜品, 佢最鐘意就係呢個木糠布甸啦 (真係容易滿足呀)!

而呢個食譜係改良自小飛俠, 因為佢原先有可可粉, 但係屋企無, 所以就無加. 而自己就加咗幾滴既雲尼拿香油, 令佢香啲呢!